Your order
Your cart is empty
Fill it with goods

Sorry, this entry is only available in UA.

Розкажіть про створення вашого бренду?

Шити ми почали задовго до створення бренду. Спочатку це було сімейне ательє. А в 1994 р. ми зареєструвалися офіційно і з’явилося підприємство з назвою «Добра справа». За давальницькою схемою ми відшивали вироби на вітчизняних фабриках і продавали їх усередині країни під власним брендом. Так ми працювали до 2000 року. А в 2001 році ми купили приміщення і створили вже свою фабрику.

З якими труднощами зіткнулися при виготовленні верхнього одягу?

Труднощі, якщо ти власник бізнесу, виникають завжди, і у всіх, це не залежить від сфери в якій ти працюєш.

З якими тканинами, фурнітурою та утеплювачами працюєте?

Ми працюємо з різними матеріалами, за умови, що вони якісні. До них відносяться й утеплювачі від компанії К.tеx.

Для яких фасонів використовуєте тонкий утеплювач slimtex®?

Тонкий утеплювач slimtex® ми використовуємо в пальто, там де є неприпустимою велика товщина.

Для яких фасонів використовуєте утеплювач Hollowsoft®?

Утеплювач Hollowsoft® ми використовуємо в куртках. Також цей утеплювач щільністю 100г/м2 недавно вставили в зимове пальто. Він досить тонкий і при цьому теплий. Результат нам сподобався.

Поділіться власними лайфхаками роботи з утеплювачами?

Гадаємо, що лайфхаками ділитися не прийнято. Всі наші хитрощі і новинки відразу видно у виробах. Їх охоче використовують конкуренти. А ми й не ображаємося, нехай користуються нашими ідеями, адже це надихає нас придумувати щось нове.

Яким має бути ідеальне чоловіче пальто?

В ідеальному пальто чоловікові легше підкорювати світ :)))) А це означає, що пальто має бути водночас комфортним і красивим. Таким, щоб захоплювати з першого погляду.

Яка модель пальта з вашого асортименту користується найбільшою популярністю?

Найпопулярніші моделі — це неформальна сучасна класика.

Ви часто експериментуєте з фасонами?

Ні не часто. Гадаємо, що чоловіки не дуже люблять експерименти.

Які елементи брендингу ви використовуєте на ваших моделях?

Зараз кожна людина сама собі бренд. Ми намагаємося налаштуватися на її хвилю і через брендування ведемо діалог зі своїм клієнтом.

Яким, на вашу думку, має бути якісний верхній одяг?

Верхній одяг повинен бути витривалим, зручним і безумовно красивим. Поєднати все це і є мистецтво.

added to your cart
Place an order

Our website uses cookies to distinguish you from other users of our site. To continue using the website, you must accept the terms of our Cookie Policy.