Your order
Your cart is empty
Fill it with goods

Sorry, this entry is only available in UA.

Фасони та тенденції у чоловічому верхньому одязі розвиваються так само динамічно як і в жіночому. Сьогодні, окрім варіацій курток, дизайнери пропонують безліч цікавих рішень та комбінувань. Щоб переконатися у цьому, ми розглянемо декілька колекцій із показів найпрестижніших тижнів моди (Мілан, Нью-Йорк, Париж). Детальніше звернем увагу на утеплення, стьобані принти та фасони, з’ясуємо, чому для таких різних варіантів верхнього одягу, підійде один і той же матеріал — утеплювач Hollowsoft®. За нашими спостереженнями, більшість клієнтів, які шиють чоловічі куртки використовують саме цей утеплювач.

На догоду поколінню Z: колекція від Moncler

Японський дизайнер Хіроші Фудзівара (Hiroshi Fujiwara) представив на Міланському тижні моди колекцію верхнього одягу в рамках концепції підбренду — Moncler Genius. Орієнтація на смаки і вподобання покоління Z і любов дизайнера до вуличної моди надихнули на створення лінійки верхнього одягу у різних фасонах: бомбери, оверсайзові куртки, жилети, укорочені пуховики, куртки-стьобанки. Помітно, що асортимент колекції адаптований під сезонність, бо є варіант як для зими, так і для осені, весни і літа. Усі чоловічі моделі колекції відзначаються функціональністю, простим кроєм і великими кишенями. Зі стьобаних принтів переважають класичні смуги.

Ретро мотиви від Todd Snyder

Нью-йоркський тиждень моди показав багато чоловічих колекцій, що переносять нас в атмосферу 60-70-хх рр XX cтоліття заміксовану із сучасними тенденціями багатошаровості та гендерної нейтральності у моді. Дизайнер Тод Снайдер (Todd Snyder) пропонує класичну модель бомбера яку носили американські авіатори а також різні варіанти пуховиків — укорочені і довгі, особливістю яких є великі кишені.

Комфорт по-французьки від Officine Generale

Дизайнер Пєр Махео (Pierre Mahéo) на Паризькому тижні моди представив неймовірно зручну колекцію верхнього одягу для чоловіків. В одному з інтерв’ю він відзначив, що натхненням для колекції стала робоча форма – куртки, жилети, комбінезони вдало адаптовані в урбаністичне життя, а тому виглядають стильно і комфортно. Як і в попередніх дизайнерів бачимо оверсайзову модель куртки, трохи видовжену, а також великі кишені. Більша частина колекції представлена у відтінках оливи.

Свіжі тенденції показують, що дизайнери не збираються відмовлятися від класичних курток, а навіть, навпаки, щоразу працюють над вдосконаленням їхнього фасону, дбають про підвищення рівня комфорту, поєднують ретро мотиви із сучасними смаками. Також ми бачимо асортиментну різноманітність, що робить верхній одяг для чоловіків більш цікавим і дає можливість обрати собі модель до смаку.

Утеплювач Hollowsoft®: матеріал, який працює

Підходячи до теми утеплення одягу, підкреслимо, що сьогодні фешн-ринком чітко сформований запит на якість і технологічність матеріалу. Тому для утеплювача важливо бути не лише добрим ізолятором тепла, а й мати набір властивостей, які б допомогли створювати перевагу для кінцевого виробу та полегшували б роботу з ним. Під усі перелічені критерії підпадає утеплювач Hollowsoft®. Завдяки запаяні двосторонній поверхні він піддатливий до різноманітних технологічних розробок, не сипиться, добре стьобається. А лінійка щільностей утеплювача допомагає адаптувати верхній одяг до відповідного сезону, створювати об’ємні деталі, або простьобувати оригінальні візерунки. Саме тому з ним так просто експериментувати і створювати різні фасони одягу. І власне через це його полюбляють українські дизайнери та виробники, які створюють верхній одяг для чоловіків.

Слідкуйте з нами за найсвіжішими новинами та тенденціями у сфері верхнього одягу, втілюйте сміливі ідеї та пишіть нам на пошту і в соціальні мережі. Ми завжди раді зворотному зв’язку.

added to your cart
Place an order

Our website uses cookies to distinguish you from other users of our site. To continue using the website, you must accept the terms of our Cookie Policy.