Your order
Your cart is empty
Fill it with goods

Sorry, this entry is only available in UA.

В умовах динамічного розвитку ринку і високого рівня конкуренції потреба у підтвердженні якості готового виробу є надзвичайно важливою як для виробника так і для споживача. Споживач при виборі речей керується власним смаком та довірою до бренду, а виробник, у свою чергу, працює над створенням позитивного іміджу і дбає про те, щоб максимально задовольнити потребу клієнта. У середовищі  такої взаємодії гарантійному брендингу відводиться роль посередника, який є ефективним для виробників та корисним для споживача.

У статті зібрали для вас корисну інформацію про значення гарантійного брендингу для різних сторін ринку.

З точки зору виробника готового виробу:

  • знак якості від виробника утеплювача;
  • додатковий аргумент на користь виробу;
  • маркетинг;
  • довгострокове співробітництво.

З точки зору продавця виробу:

  • знак якості виробу в цілому;
  • позиціонування на ринку: відмінність від конкурентів; відповідність ринку;
  • умова «продажу» (обов’язково або бажано мати);
  • формування бази аргументації для просування товару;
  • знак якості від виробника утеплювача;
  • додатковий аргумент на користь виробу;
  • маркетинг;
  • довгострокове співробітництво.

З точки зору покупця:

  • гарантія отримання певних властивостей;
  • гарантія якості виробу в цілому;
  • розширення знання про готовий продукт і його можливості;
  • статус;
  • інформація про товар (склад, властивості, догляд та ін.).

Як бачимо гарантійний брендинг у системі «Готовий виріб – Продавець – Покупець» виконує ряд важливих функцій, які в сукупності забезпечують високий результат на усіх рівнях.

Далі розглянемо основні види брендингу, які пропонує компанія К.tex.

  • Навісні ярлики – це ярлик, призначений для готового виробу, який використовується в якості додаткового джерела інформації про матеріал (утеплювач), який входить в пакет для виготовлення одягу.
  • Вшивні ярлики – це тканинний, полімерний чи виготовлений з іншого матеріалу ярлик, який призначений для вшивання у готовий виріб. За формою та видом матеріалу він буває різним. В окремих випадках може бути адаптований під спеціальні потреби виробника. До найпопулярніших матеріалів на яких замовлять вшивні ярлики належить атлас та жакард.
  • Брендування зони продажу – це комплекс брендованих матеріалів (плакати, банери, продуктові стенди та ін.), які допомагають роздрібним клієнтам створити привабливий простір для свого покупця. Забрендована зона виконує функцію привертання уваги, а також дає можливість покупцям отримати базову інформацію, яка можу стати ключовим аргументом при прийнятті рішення на користь покупки даного виробу.

Як бачимо гарантійний брендинг є ефективним інструментом, який комплексно працює на потреби різних сторін ринку. Саме тому компанія К.tex активно впроваджує гарантійний брендинг у ринковий вжиток. Сьогодні гарантійний брендинг можна отримати на преміум утеплювачі, такі як Termoloft, Hollowsoft®, slimtex®, синтетичний пух by K.tex.

added to your cart
Place an order

Our website uses cookies to distinguish you from other users of our site. To continue using the website, you must accept the terms of our Cookie Policy.